sorrrrrry

hej alla läsare jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte bloggat på jätte länge, det har varit massor av händelser och mer är på väg.. kommer tyvärr inte kunna blogga lika ofta som förr men hoppas ni inte dör av det :P imorgon är det Elnas begravning så jag har övat och övat och åter igen övat på låten jag ska sjunga.. idag var eve och alexia här skojjs :D imorgon eftermiddag blir det att leka med herwig shooho :D me like.  ikväll kommer ina äntligen fast det blir ju ganska sent så vi hinner knapps ses eftersom jag ska gå och lägga mig tidigt så jag inte kommer försent till övningen i kyrkan.  aja ska hoppa in i duschen innan ullared börjar på 5an och ninnan eve kommer hit

 

pussar och kramar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0