hej :)

Hej!!

sitter och pratar med ♥mirre♥ i mobilen och tittar på tv :)
saknar henne som faaan längtar tills vi ses du är absolut saknad!!!!!

♣♣♣

vad som händer idag vet jag inte riktigt :\
 ska snart äta lite frukost, hade migrän när jag vaknade och fortfarande feber :'(

♥♥♥

undra om eve kommer något idag efter något BABIANAKTIGT på sin skola
som ska vara fram till 20.00
aja ola sover, mamma och pappa är på semester,
och själv har man pissssssss tråkigt .. men det är väl å det ska vara.

♦♦♦

igår fick jag ett efterlängtat brev med jätte goda nyheter
:D:D
fattar inte det riktigt än, men det tar väl sin lilla tid att smälta.



DAGENS DISS

hatar den här j*vla febern, vill verkligen att den ska gå bort,
jag har massor som jag måste hinna göra i skolan innan studenten.
dettta är verkligen fel tillfälle at vara sjuk,
hade kunnat klara mig med den skadade foten.


♥Pussar&Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0