polisen

hej!

inatt sov man gott när man visste att polisen var i oden, hehe dem tog ju raye ;P
dem var ute i odensbacken och letade efter rymond och hittade oss på väg ifrån banken. dem frågade om vi var tsm XD hehe - nej men vi har känt varandra i 13år.dem tyckte inte om hans keps "snutjävel" vi förklarade att det är ett band. dem körde hem raye för hans mamma var orolig, 5 poliser och 2 bilar.
somnade gött igår vi 2 tiden och gick upp idag vid 10. vid 12 smsade raye och gick jag ut och träffade honom :D ringde till micke (min kusin) och frågade om dem kunde hämta mig när dem är på väg till anita (min moster), ska dit och äta middag :) ...  sen när jag kommer hem ska jag ut och träffa raye igen :D eller om han kommer hit och vi startar någon film och slappar i soffan :)




bjuder på en gammal bild :D
Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0