skolan :\

hej!
just nu sitter jag i skolan och har tråkigt. eftersom jag inte kan vara med och jobba i byggladan så får jag sitta i biblioteket och jobba med rest uppg. inte så roligt men man har inte så mycket till val. 

jag har precis skrivit klart mitt cv så det ska jag ta och
lämna in till min svenska lärare eva och samhällskunskapslärare calle.
jag hoppas dem blir nöjda för det var verkligen inte lätt att skriva.

dagen började 6.40 då ♥evelina♥ väckte mig, sen gick jag ut och rökte, sedan lockade jag mitt hår fast eve fick hjälpa mig med håret där bak för det var inte lätt. sen var klockan 7.30 och då fick vi brottom för vi hade inte ätit frukost eller sminkat oss. så in med mackorna i micron för att tina brödet, springa till spegeln och sminka sig, tillbaks till köket och göra i ordning mackorna och stoppa dem i väskan, sen springa till bussen, puuuh vi hann i tid!

idag ska jag på möte för handbollssektionen det ska bli kul :) mötet är för att förbättra små if som en förening och det är jag glad åt.

11.30 ska jag till matsalen i skolan och äta med ♥Felicia och Linnea♥, är pisss hungrig just nu men får vänta en stund till.

jag skulle egentligen sätta i håret idag men fick tidigare lägga det så det blev gjort igår. det blev skiiiit snyggt!!!
men jag blev ledsen när dem berättade att ett paket hår inte skulle räcka :\ så istället för 1300 blev priset 1700 :\ men ♥felicia♥ var där och muntrade upp mig många pussar på henne!!!

undrar vad man ska göra nudå, har inga uppg. att göra :\ kanske sätta sig framför FB en stund men det har jag ju redan gjort idag. annars får man väl leta på någon lärare och be om fler uppg.
INTE ROLIGT!!
 
hmmm undrar hur evelina har det i skolan just nu, dem ska åka till lindön idag och kommer hem 20.00 om jag fattat rätt. har man tur är mötet klart då så man får skjuts hem :)

DAGENS KÖP
coca cola 50cl
cola nappar
chokladkaka m. nötter (även om jag är allergisk)


♥DAGENS DISS♥
SKOLAN! att sitta i skolan och tråka NEJ TACK!

DAGENS HISS
♥linnea och felicia♥ som stöttar mig igenom mina dåliga dagar!




Pussar&Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0