tjenamors

hej

idag kommer åsa och ska föreläsa om mary kay ansikts produkter och hudvårdsprodukter :D
det har varit lite problem med at fixa folk som kommer och provar på gratis, så det bli min brors tjej hanna och kanske evelina och sadeta :D Åsa kommer kl 16 och ska sminka mig och sedan får gästerna komma kl 17. jag bjuder på fika efter föreläsningen och provningen.

idag vaknade jag kl. 8 men orkade inte gå upp så jag låg och drog mig i nästan 2 timmar innan jag gick ut och rökte. sen satte jag mig framför tv och kollade på barnakanalen ;) snacka om en bra kanal när man har tråkigt!!

snart ska vi börja städa huset :\ inte så roligt men måste göras! särskillt eftersom det kommer folk.
Sötnos bur måste städas och nästan hela undervåningen, men dt går nog fort eftersom vi är 3 st, och det är inte så mkt att göra. typ damsuga och plocka lite. disken måste också göras men som sagt det är heller inte så mkt.

eve om du läser detta kom när du vill :D saknar dig som faaaan!!!

när Åsa har åkt ska jag nog ta och vila mig om jag inte drar hem till Evelina. tror eve och jag ska ta lite kort som ska ut på FB och nya bilder till bloggen :D

vad ska man hitta på tills det är dags att städa och laga lunch?? hmmm det blir nog tvn och sova en liten stund :P
någon som också har tråkigt ring eller dyk bara upp :)



hörs senare
♥Pussar&Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0