tjenare :P

Hallojs!

vaknade med ett ryck i morse, då Evelina stod och stirra på mig XD

sedan gick jag upp, klädde på mig, gick ut och rökte,
åt frukost, fixade mig och tog bussen till stan där jag gick på DBT,
det gick jätte bra fyllde i massor av papper..

sedan åkte jag hem har pissss ont i foten,
så igen skola idag heller :\ asså jag ligger jätte långt
efter men det är väl tur att jag får komma tillbaka till hösten
till skolan igen även om jag tar studenten :D


aja eve kommer väl snart :DD
längtar!! det är så jävla
tråkigt att bara sitta, menmen man kan ju alltid blogga ;)


så här blev den ännu blondare moa ;P

♥Pussar&Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Markmaryam

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-11-22 @ 08:17:17
URL: http://markmaryam.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0