Tjenare

Hej!

just nu sitter jag hemma hos Eve och titta på barnkanalen...

jag vaknade kl. 8 gick och duschade, rökte, borstade tänderna och gick till vårdcentralen.
på vårdcentralen kollade en sjukgymnast på min onda fot, det vidade sig att jag fick lämna in blodprover för att se om jag hade virus och infektionen kvar i kroppen (svaret kommer på fredag).

imorgon ska jag åka till sjukhuset och röntga foten för att kolla om det är något fel med benet i foten....
kl. 8 imorgon är det dags då kommer även Felicia och hänger med mig som stöd..

aja snart ska jag på styrelse möt hemma hos Leffe i Hampetorp, det ska bli kul :D vilken tur att Kent ringde hade glömt bort det...
Prussar&Kramar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0